Levering sker ab fabrik (Incoterms 2010). Enhver forsendelse sker for Kundens regning og risiko, medmindre andet fremgår af den af Skarby Rustfri ApS, fremsendte ordrebekræftelse. Skarby Rustfri ApS er berettiget til at lade en af Skarby Rustfri ApS valgt underleverandør forestå produktionen helt eller delvist.
3.1 I tilfælde hvor Skarby Rustfri ApS ikke kan levere rettidigt som følge af forhold, der må bedømmes som force majeure, optøjer, borgerlige uroligheder, regeringsindgreb, ildsvåde, strejke, lockout, svigtende transportmuligheder, manglende arbejdskraft, eller forsinkede leverancer fra underleverandører, udskydes leveringstiden. Skarby Rustfri ApS skal i disse tilfælde meddele, hvornår levering kan forventes at finde sted eller Skarby Rustfri ApS kan vælge at annullere ordren
3.2 Er det ved ordreafgivelse aftalt, at Kunden selv afhenter leverancen og kan Kunden ikke gennemføre afhentningen på det aftalte tidspunkt, sørger Skarby Rustfri ApS for, at leverancen opbevares for Kundens regning og risiko.
3.3 Såfremt Kunden ved færdigmeldingen af leverancen ikke ser sig i stand til at modtage leverancen, sørger Skarby Rustfri ApS for, at leverancen opbevares for Kundens regning og risiko. Skarby Rustfri ApS vil dog fakturere Kunden for leverancen ved færdigmelding.
3.4 I tilfælde af forsinkelse har Skarby Rustfri ApS ikke ansvar for indirekte tab, eksempelvis tabt fortjeneste, driftstab, følgeskade eller omkostninger.
3.5 Skarby Rustfri ApS har ret til at over- eller underlevere med op til +/- 10% på stk. antal, medmindre andet fremgår af den af Skarby Rustfri ApS´ fremsendte ordrebekræftelse.
3.6 Såfremt køber ønsker at påberåbe sig ret til reklamation for utilstrækkelig eller mangelfuld leverance eller ufuldstændig faktura, skal køber senest 8 arbejdsdage efter modtagelse, fremsende skriftlig meddelelse med præcis beskrivelse af reklamations karakter.
3.7 Enhver leverance skal kvitteres for modtagelse. Følgeseddel med kvittering scannes ind og sendes til cm@skarbyrustfri.dk.